Sunday, August 22, 2010

Review aplikasi google 20/08/2010


Ini adalah sebahagian daripada siri biasa kemas Google Apps bahawa kita semua kiriman beberapa minggu. Cari label " Google Apps menyoroti "dan langganan siri Ed. -. 
Selama beberapa minggu terakhir, kami membuat lebih mudah untuk mencari lebih banyak jenis maklumat di Gmail juga menggunakan Gmail beberapa akaun sekaligus. Google Docs dan Google Situs keduanya menambah ciri baru, dan kami melancarkan meningkatkan alat untuk memindahkan data yang ada ke Google Apps.

Cari dokumen, dan halaman anda dengan cepat dari Gmail 
Pada hari Rabu kami memasak kami   terkini kemudahan di Gmail Labs yang lebih kuat dari versi-ciri carian Gmail. Sekarang, anda tidak hanya boleh mencari mesej dan berbual, anda juga boleh mencari maklumat di Google Docs dan Google Tapak dari peti masuk anda. Ini adalah penjimat besar-saat ketika anda tidak ingat di mana maklumat yang anda cari untuk disimpan. Kami juga baru-baru ini ditambah kemampuan untuk   drag lampiran dari Gmail   ke desktop anda jika anda menggunakan Google Chrome.


Gunakan akaun Gmail beberapa sekaligus
Hidup sekarang lebih mudah untuk orang dengan beberapa akaun Gmail. Dengan beberapa baru sign-in-ciri, anda boleh menukar bolak-balik antara akaun, atau bahkan memiliki Gmail terbuka di dua tab dengan akaun yang berbeza. Untuk mempelajari lebih lanjut tentang ciri ini bagi pengguna tingkat lanjut, kepala ke Blog Gmail .


Perbaikan untuk dokumen-dokumen, spreadsheet dan gambar di Google Docs
Kami terguling dari string-api cepat ciri kepada untuk Google Docs selama beberapa minggu terakhir, termasuk saiz laman alternatif dan jadual resizable dalam dokumen , pemeriksaan ejaan dalam spreadsheet , dan baru kurva rendering perkakas dalam gambar . Semua ciri ini membuat mencipta dan berkolaborasi dengan orang lain secara real-time dalam dokumen, spreadsheet dan gambar lebih mudah.


New pilihan navigation halaman di Google Sites
Google Sites masuk pada tindakan minggu ini juga, dengan kemampuan untuk menambah butang navigasi horizontal, tab atau link ke laman web anda. Kami juga menambah pilihan untuk memasukkan footer halaman-lebar pada laman anda, dan membuat lebih mudah bagi orang untuk membuka dokumen yang tertanam di tab baru di mana pengguna dengan akses yang dapat melakukan pengeditan.


App Selasa: Sembilan tambahan baru ke-teki Marketplace
Untuk organisasi, keuntungan kunci dari Google Apps adalah akses langsung ke inovasi-meningkatkan produktiviti daripada syarikat-syarikat perisian pihak ketiga. Bulan ini, sembilan aplikasi baru ditambah ke dalam Marketplace Apps . Alih-alih berjuang dengan patch dan update setiap bulan, Google Apps pelanggan boleh mengaktifkan fungsi baru hanya dengan beberapa klik.

Siapa yang pergi Google?
Kami mempunyai senarai panjang pelanggan yang baru untuk berkongsi yang baru saja beralih ke Google Apps. Sambutan hangat keluar untuk Roberto Cavalli , HOM Real Estate Group , Luna & Larry Kelapa Bliss , Bergelectric , bandar Westerville dan Wooster di Ohio, serta  State of Maryland , yang akan membuat Google Apps sedia untuk semua 1400000 daripada syarikat K-12 dan mahasiswa pendidikan tinggi.

Jika perniagaan anda atau sekolah sudah sedia untuk "Google", kami senang melaporkan bahawa membuat suis bahkan lebih mudah dengan pilihan penghijrahan data baru. Selain ada alat kami untuk berhijrah email, kenalan dan data kalendar dari Microsoft Exchange, host Exchange dan Lotus Notes, minggu lalu kami dimudahkan proses untuk berhijrah dari sistem IMAP dan data PST jumlah gambar .

No comments:

Popular Posts